07 September 2009

Majlis izin ilmu UPSR 09




Dah lama rasanye tak update blog..bukan ape takde waktu plus takde cite sebenarnye...Anyway ari ni nk bercerita juga mengenai tajuk diatas...Pada hari jumaat lalu bersamaan dengan 4 September, sekolah aku mengadakan Majlis Izin Ilmu untuk murid-murid UPSR 2009 yang dianjurkan secara bersama oleh Unit Bimbingan SKTL serta AJK Kecermerlangan UPSR.. Antara rasional program ini adalah untuk memberi peluang kepada murid-murid memohon keredhaan ilmu daripada guru-guru yang telah banyak mencurahkan ilmu kepada mereka..Sekali lagi pada tahun ini Aku tidak berkesempatan berada dalam majlis berkenaan..Pada tahun lalu Aku berada di IPT untuk kursus dalam perkhidmatan manakala pada tahun ini Aku berada di SK.Paya Pulai untuk taklimat pengawas peperiksaan UPSR 09...Namun Aku tetap berdoa serta mengharapkan yang terbaik daripada anak-anak didik UPSR 09 ini kerana sebilangan daripada mereka pernah aku didik selama 2 tahun iaitu dalam tahun 4 serta 5..tetapi tidak berkesempatan untuk bersama-sama mereka sehingga ke tahun 6...Berjuanglah anak-anak didik sekalian...Semoga kejayaan dalam genggaman kalian..



5 comments:

Hanisham Ab Halim said...

Salam Cikgu...

Cikgu mengajar dimana yer???

deeazlin said...

{ Echam }

Wkmslam..ngajar di Sktl Temerloh, Pahang..Napenye?

Guru said...

assalammualaikum

selamat mengawas....

deeazlin said...

( kl citizen )
Wkmslam...
Thank u for the wish..Harap sume berjalan lancar..InshaAllah..Amin..

Ben Sedqi said...

redha guru perlu sentiasa, walau kadang2 perangai murid menguji kesabaran...