08 August 2009

Bengkel..


Pada ari Isnin dan Selasa yang lalu..Panitia bahasa inggeris sekolah aku mengadakan satu bengkel grammar untuk murid-murid kelas pertama dan kedua tahun 4 dan 5...Bengkel ni berlangsung selama dua ari...akulah guru yang dipertanggungjawabkan bg mengelola bengkel berkenaan...Dari kutipan yuran hinggalah ke pengacara majlis...Memang busy...Ape tak busynye..aku terpaksa berkejar-kejaran antara bengkel serta kelas yang aku kena mengajar seperti biasa..tidak ade 'relieve' teacher utk aku..Anyway bengkel tersebut berjalan dengan baik dan aku dapati anak-anak muridku mendapat info bermanfaat dr bengkel berkenaan..kredit pada Bistamam training & consultancy kerna informasi mereka mantap serta menarik ...Walaupun aku tak dpt ikut serta, aku dpt gak sedikit sebanyak info how to improve grammar in teaching...

2 comments:

Eyna's said...

ohohoho...
ko jadi MC tergempar ek?
heheh...akk tak tau pun...

Meh lah bg gambo...bleh masuk dlm blog skolah kita...

deeazlin said...

Takde sape nk tgkap gambo ari2 kak eyna...kome diri sorang2 je..Ish3 kalu tak leh gak glamour jap kat blog sek2 ya tak..speaking london lg..